Stackars lilla Rudolf

Ni må tro att jag har dåligt samvete. Lille Rudolf hoppade ner från soffan igår kväll precis när jag satt ner foten för att gå iväg. Stackarn blev påtrampad och bet sig antagligen i läppen. Har sår där och det har blött lite. Gullevännen la sig under soffan och vägrade komma fram. Nu får man inte röra under hakan på honom och Yngwe är ledsen för att brorsan inte orkar leka.

Han äter i alla fall, så det är ingen fara med det! Hoppas han blir bra snart. Jag vill att han ska bli sig själv igen. Älsklingen min!


Kommentarer
Postat av: Carola

Nämen lilla plutten :S Tintin har skenat full fart in i mina ben några gånger å :D dom är så snabba, man hinner inte med att parera! Han blir säkert bra snart, kram til dig och honom :)

2008-07-30 @ 13:59:04
Postat av: Rudolf och Yngwe

Carola: Tack så mycket :) Kram, kram!

2008-07-30 @ 14:03:53
URL: http://roykatt.blogg.se/
Postat av: L. Hou

Namen vilken sot liten gooosing! Stackars honom.. men det gar nog over snart, rakade kliva pa min katts svans, heh, och han sprang genast upp, under badkaret, men kom fram till slut. Ha det bast med katterna du! Och kom ihag, mkt kattbilder pa dina sotnosar, okej?

2008-07-30 @ 14:09:31
URL: http://houlinda.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Men åhhh, stackars liten! Men det var nog ingen fara ska du se, ett litet ytligt sår antagligen och så blev han kanske lite rädd. Men det går över är jag säker på. Stor kram till er alla!

2008-07-30 @ 14:10:28
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0